Resultater
Redesign
Processen
1
Opstilling af målsætninger med samarbejdet
Med direktør John Brügmann og marketingchef Susanne Thinggaard blev målsætningerne med samarbejdet og det nye website fastlagt.
2
Brugertests og analyse
Vi brugertestede det gamle hojmark.dk, brugertestede konkurrenters websites, analyserede Google Analytics data, heatmaps mm.
3
Fremstilling af prototyper
Vi redesignede og beskrev dybdegående de mest essentielle sider: forside, hotellister, hotelsider, destinationssider og tjekud-flow.
4
Kravspecifikation
Vi skrev alle ønsker og krav til det nye website i en kravspecifikation og overlod implementeringen til Vestjysk Marketing og Ørskov Web.
5
Løbende optimering og tests
I dag laver jeg løbende optimering, brugertests og splittests på det nye website, så konverteringsraten konstant forbedres.
Højmark Rejser har siden 1992 sendt mange tusinde danskere af sted på skiferie i Østrig og Italien.
Rejsebureauet beskæftiger 19 medarbejdere i Ringkøbing og er en del af Skandinaviens største skirejsekoncern Ski Travel Group.
I forbindelse med det nye website har Højmark Rejser bygget to nye hoteller, som også er kommet online og også har påvirket salget positivt.
Mit samarbejde med Højmark Rejser startede i nov. 2011 og afsluttede 1. fase i maj 2012 med det nye website.
Jeg laver fortsat brugertests, splittests og konverteringsoptimering for Højmark Rejser.
Hvad siger kunden?
Konverteringsrate og ROI er væsentligt forbedret
Vi har de seneste 13 måneder samarbejdet fast med Mogens om gennemgribende optimering af vores website samt forskellige online aktiviteter.
Mogens er utrolig konstruktiv, faglig dygtig og samtidig en meget behagelig samarbejdspartner.
Han har været medvirkende til at vores konverteringsrater & ROI er væsentligt forbedret.
Susanne Thinggaard
Marketingchef, Højmark Rejser
Kontakt mig
Er du ikke tilfreds med din konverteringsrate og hvordan dit website performer, så kontakt mig gerne.